-
80 грн
Кільця поршневі AIP для бензопили Makita 37x1,5
Кільце компресійне - Поршневі кільця — це незамкнуті кільця, які з невеликим зазором (до декількох сотих часток міліметра) посаджені в канавках на зовнішніх поверхнях поршнів в поршневих двигунах (таких як двигуни внутрішнього згорання або парові двигуни) і поршневих компресорах. Поршневі кільця виготовляють з високоякісного сірого або ковкого чавуну, або легованої сталі. Теплостійкість і межа міцності сталевих вище, зате чавунні дешевше і легко підлаштовуються навіть без покриття. Сталеві в будь-якому випадку покривають антифрикційним преработочным, а часто і твердим покриттям.
В бензинових двотактних двигунах з кривошипно-камерною продувкою маслос'емниє кільця не потрібні. Спеціальне масло згорає в таких моторах разом з паливом.
Маслос'емниє кільця призначені для зняття зайвого моторного масла, яке змащує поверхню циліндра, поршня і ущільнювальні кільця. Кільце сконструйоване таким чином, щоб воно залишало масляну плівку завтовшки лише кілька мікрометрів на поверхні циліндра, по мірі того як поршень опускається. В канавці маслосъемного кільця на поршні є радіальні отвори або прорізи, за яким знімається зі стінки циліндра масло повертається в піддон.
Маслос'емниє кільця можуть бути чавунні литі з прорізом (показано на нижній фотографії зліва) або сталеві складові з пружинами-розширювачами. Складене кільце складається з тонких верхнього і нижнього кільця і двох розширювачів (радіального і осьового). Буває два виконання таких розширювачів: так звана "лапша" і сучасні, з використанням фігурного розширювача. Складові сталеві кільця трохи дешевше у виробництві, тому зустрічаються частіше литих чавунних. Іноді на поршень встановлюється два маслозйомних кілець (литих або складових). Останнім часом чавунні кільця також зазвичай постачають пружинним розширювачем для стабілізації притиску.